Rozvoj finanční gramotnosti: ZFP proměňuje životy již ve více jak 360 tisíc rodinách.

ZFP Boskovice, jako součást prestižní rodiny ZFP Group, se dlouhodobě věnuje šíření finanční gramotnosti v České republice. Slogan „Vaše vzdělání – Váš kapitál“ nás provází již téměř 30 let, a to s jediným cílem – pomáhat lidem dosáhnout finanční stability a úspěchu.

Založení společnosti se datuje již roku 1995

Společnost ZFP založili v dubnu roku 1995 manželé Poliakovi, kteří přinesli tuto úžasnou myšlenku z Rakouska, kde již před více jak 30 lety absolvovali svůj první vzdělávací seminář. Od té doby tuto myšlenku šíří v naší české společnosti. Začátkem tohoto týdne jsme měli tu čest přivítat oba zakladatele firmy v naší boskovické kanceláři. Díky jejich vizionářským rozhodnutím a neustálému úsilí mělo naše vzdělávací semináře možnost navštívit již více jak 360 tisíc lidí.

Celá naše ZFP společnost se aktivně angažuje v pořádání kurzů rodinných financí v rámci celé České republiky. Tyto kurzy jsou určeny široké veřejnosti a nabízejí praktické znalosti od základní správy rodinných financí až po osobní rozvoj. Pod vedením profesionálních lektorů a s podporou Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy se snažíme přinášet užitečné nástroje a know-how pro každodenní život.

Důležitost finančního vzdělání

Proč mít finanční plán a jak jej smysluplně nastavit prostřednictvím finančních cílů a nástrojů tak, aby řešil jakoukoliv životní situaci a fázi našeho života? Chcete získat pevnější kontrolu nad svými financemi a lépe porozumět svým penězům? Připojte se k nám každé pondělí na kurz rodinných financí pořádaný přímo v našem regionu v ZFP Boskovice. – ZFP vzdělávání

Přeměňte svá přání a sny na finanční cíle. Pomocí finančního plánu můžeme společně převést vaše sny na realitu vaší finanční budoucnosti!

Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.